RIP Bitfinex&Tether&Bitcoin

Door Kain_niaK op dinsdag 7 mei 2019 20:59 - Reacties (49)
Categorie: Controversieel, Views: 4.417

Het begin van het einde voor Bitfinex&Tether en mogelijk zelfs Bitcoin is begonnen.

Momenteel betaal je jij Bitfinex een prijs die 300 a 400 hoger ligt dan de markt.
Dit komt omdat Bitfinex geen fiat withdrawal meer toe laat en hun klanten dus met hun geld een cryptomunt moeten kopen, en die dan van de exchange afhalen om dat ergens anders te verkopen. Als ze er fiat voor willen.

Daarom wordt er dus veel Bitcoin gekocht op Bitfinex, en stijgt de prijs van een Bitcoin hoger dan op andere exchanges.

Dit is de grootste cold wallet van Bitfinex.

Een cold wallet is meestal een multisignature Bitcoin adress dat op een computer staat die niet verbonden is met het internet. Wanneer je hot wallet (die wel verbonden is) leeg aan het lopen is, dan maak je een transactie van cold naar hot.

Dat is momenteel aan het gebeuren. De cold wallet heeft in minder dan een maand 20K minder Bitcoin.
https://i.imgur.com/FAJ0ZUWm.png

Nu zijn er mensen hier actief of Tweakers die ook wel snappen dat als Tether pure markmanipulatie is, dat er dan ergens een keer een afrekening betaald moet worden.

Dat soort mensen zijn bang dat ze veel geld kwijt raken wanneer Bitcoin onder de 3000 USD prijs gaat.
En daarom roepen ze van alles. Uit angst.

Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken want zijn pesten me op tweakers.net en doen er alles aan om mijn belachelijk te maken en mijn integriteit te ondermijnen. Ze zijn bang en willen niet dat de waarheid gezegd wordt:

Bitcoin = scam. Tether = Scam. Bitfinex = Scam. De cryptocurrency markt =voor het grootste deel een scam

Oh vergeet ik mijn argumentjes. Tether is in 2017 als centrale bank gaan opereren. De grootste exchanges op de markt hebben allemaal Tether omarmt. Tether heeft 2.5 miljard dollar geprint en is daar de markt mee gaan manipuleren. Daarom dat Bitcoin 20 000 USD heeft aangetikt.

En nu gaat het spel beginnen. Want vals omhoog is gegaan komt echt naar beneden. We gaan een grote uptick zien, omdat veel mensen hun Tether in Bitcoin gaan proberen op te zetten. We gaan misschien wel 10 000 USD aan tikken voor Bitcoin. Maar daarna gaat het crashen zoals ten tijde van de willy bot op Mtgox. Die was ook alle coins aan het opkopen.

Ik hoop dat zelfs Bittonic failliet gaat. Da's een scam die door de mods op Tweakers gewoon toegelaten is geweest en zelf gepromoot.

En niet boos op mij worden, don't shoot the messenger. Eerst flink omhoog dan gigantisch omlaag. Komt het zien ... komt het zien. En natuurlijk gaan mensen hun transactie vast komen te zitten. Fees zitten al weer over een dollar. Geen wonder dat er een hoop tweakers pislink op mij zijn. Wie niet wilt luisteren moet op blaren zitten ...

Volgende: I Smiled and Didn't Know Why 18-05 I Smiled and Didn't Know Why
Volgende: Hoe Bittorrent te gebruiken met familie om bestanden uit te wisselen. 06-05 Hoe Bittorrent te gebruiken met familie om bestanden uit te wisselen.

Reacties


Door Tweakers user Kecin, woensdag 8 mei 2019 07:13

Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
Why zou je dat iemand gunnen, puur om je eigen gelijk te hebben :(. Gun gewoon iedereen lekker het beste :), past ook beter bij je geloof.

Door Tweakers user Harm_H, woensdag 8 mei 2019 07:32

De negatieve comments zijn eindelijk teveel geworden?

Ik zie het eerder zo:
Is er een markt voor digitale currencies?

Door Tweakers user Iva_Bigone, woensdag 8 mei 2019 07:42

Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
En veel mensen hier gaan genieten wanneer jij -net als vele andere grote musici- lid wordt van de 27-club.
Maar de 25-club mag ook hoor, dan ben je gelijk het eerste lid, hoe cool is dat!
Zet 'm op, je kunt het!

Door Tweakers user Jeroenneman, woensdag 8 mei 2019 07:43

He, waar is dat mooie asperge recept naartoe? Die wilde ik nog even volgen!

Door Tweakers user Harm_H, woensdag 8 mei 2019 08:36

De negatieve comments zijn eindelijk teveel geworden? Gaat het nog?

Ik zie het eerder zo:
Is er een markt voor digitale currencies?

Ik was verrast hoe vlot de transactie van laatst ging - hoe kwam dat?

Door Tweakers user Harm_H, woensdag 8 mei 2019 08:52

Iva_Bigone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:42:
[...]


En veel mensen hier gaan genieten wanneer jij -net als vele andere grote musici- lid wordt van de 27-club.
Maar de 25-club mag ook hoor, dan ben je gelijk het eerste lid, hoe cool is dat!
Zet 'm op, je kunt het!
Wtf man. Denk een beetje na wat je opschrijft. Of heb beetje empathie.

https://savetheworld.tweakblogs.net/blog/16849/jonge-mannen-en-zelfmoord

Door Tweakers user mugen4u1987, woensdag 8 mei 2019 10:22

Ik ben gestopt met lezen nadat ik dit las:

Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.

Echt serieus, WAAROM kan ik jou niet blokkeren?!

Door Tweakers user RMX, woensdag 8 mei 2019 11:27

Ik hoop dat heel die BCH evangelie dood gaat, en zsm mogelijk.

Misschien kunnen ze met een mal muzikantshoedje met een paar zwervers in een verlaten park spelen, en zingen: BCH IS NOT A SCAM.

Door Tweakers user UNXpanD, woensdag 8 mei 2019 11:50

mugen4u1987 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 10:22:
Ik ben gestopt met lezen nadat ik dit las:

Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.

Echt serieus, WAAROM kan ik jou niet blokkeren?!
Dit. Alle goede blogs in de tracker worden begraven onder dit geblaat zonder einde, en dan ook dit nog.

Door Tweakers user PHPResource, woensdag 8 mei 2019 11:51

`Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken`

Is dit een symptoom van je ASS? Want het getuigt van zeer weinig empathie. Mag ik dan ook juichen als jij je BCH project kwijtraakt??

Door Tweakers user RvV, woensdag 8 mei 2019 12:45

Vooral doorgaan. Met elke nieuwe blog groeit de haat tegen jou en je BCH alleen maar verder. }>
Onbegrijpelijk dat tweakers er niet een keer iets van zegt. Het is een keer genoeg geweest met dat trollen zou je denken. :?

Door Tweakers user AW_Bos, woensdag 8 mei 2019 13:59

Eigenlijk begin ik al een beetje te genieten als ik in mijn gedachte zie dat je helemaal berooid, kaalgeplukt en dakloos onder een brug ligt, onder een dekbed van kranten en een matras van karton.

Ik wens het in ieder geval niemand toe, maar ik maak zo wel duidelijk dat ik ook een beetje moe word van die bitcoin-meuk hier.

Door Tweakers user mythia, woensdag 8 mei 2019 14:19

Ik kijk echt uit naar de dag dat ik niet meer per-ongeluk op dit tenenkrommende blog van je klik. Tering, wat een negativiteit breng jij deze wereld in. Net als meer "lezers", ben ik gestopt nadat je zegt: "Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken." Wat een oneindige droeftoeter ben je dan...

Door Tweakers user Bas170, woensdag 8 mei 2019 14:57

UNXpanD schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:50:
[...]


Dit. Alle goede blogs in de tracker worden begraven onder dit geblaat zonder einde, en dan ook dit nog.
Zijn al wat topics over geweest op GoT, iirc wil T.net geen block functie bouwen.

Door Tweakers user Kain_niaK, woensdag 8 mei 2019 21:22

Harm_H schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:36:
De negatieve comments zijn eindelijk teveel geworden? Gaat het nog?

Ik zie het eerder zo:
Is er een markt voor digitale currencies?

Ik was verrast hoe vlot de transactie van laatst ging - hoe kwam dat?
Ja gaat prima, alle pestkoppen hier gaan flink geld verliezen en ze wordem er al helemaal lijp van. Die transactie hing vlot omdat Bitcoin Cash nog een betaalsysteem is. Bitcoin Core ( BTC) is dat niet meer. Bitcoin cash is de redding van Bitcoin, dat door de Amerikanen opzettelijk gesaboteerd is.

Door Tweakers user Gman, woensdag 8 mei 2019 22:53

Harm_H schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:36:
Ik zie het eerder zo:
Is er een markt voor digitale currencies?
Ja. Ik quote een vriend van me:
De cryptoshpere heeft er véél baat bij als Venezulea, Turkije en andere landen slecht lopen met hun fiat-muntjes.
Want mensen willen graag hun spaarcenten veilig wegzetten en als BTC een veiligere haven is dan stijgt de prijs.
Bitcoin heeft een marketcap van $105 miljard.
Een slordige 94 miljard euro. Dat is niets vergeleken met het geld dat in een land als Turkije in omloop is.
(Wiki zegt: in 2017 was het BNP van Turkije alléén al 851,1 miljard USD)

Met andere woorden : één land kan de bitcoin (of andere crypto currency) prijs opdrijven tot duizelingwekkende hoogtes.

Door Tweakers user gravit0n_, woensdag 8 mei 2019 23:43

mythia schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:19:
Ik kijk echt uit naar de dag dat ik niet meer per-ongeluk op dit tenenkrommende blog van je klik. Tering, wat een negativiteit breng jij deze wereld in. Net als meer "lezers", ben ik gestopt nadat je zegt: "Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken." Wat een oneindige droeftoeter ben je dan...
De tijd dringt zich aan dat Kain_niaK wordt geholpen voordat hij een gevaar vormt voor zichzelf en de maatschappij. Ik heb er een slecht gevoel bij hoe deze jongen zich aan het radicaliseren is. Hij doet me denken aan IS met hun Islam als de enige ware godsdienst. Nog even en hij gaat Bitcoin Core nodes opblazen of iets dergelijks.

Door Tweakers user Kain_niaK, donderdag 9 mei 2019 01:09

gravit0n_ schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 23:43:
[...]

De tijd dringt zich aan dat Kain_niaK wordt geholpen voordat hij een gevaar vormt voor zichzelf en de maatschappij. Ik heb er een slecht gevoel bij hoe deze jongen zich aan het radicaliseren is. Hij doet me denken aan IS met hun Islam als de enige ware godsdienst. Nog even en hij gaat Bitcoin Core nodes opblazen of iets dergelijks.
lol, nu ben ik met een blogje waar je niet op hoeft te klikken een gevaar voor de maatschappij.

Jullie klikken de hele tijd zo veel op mijn pruts blogje waardoor hij boven aan komt staan. Haha. Jullie zijn ook die gene die het vertikken om op de inhoud in te gaan. Jullie zijn dus het probleem hier. En zolang dat het geval blijft moet je van mij geen kwaliteit verwachten.

Ik pas mij namelijk altijd aan op mijn publiek.

[Reactie gewijzigd op donderdag 9 mei 2019 01:11]


Door Tweakers user Richh, donderdag 9 mei 2019 01:47

Ja, Tether is meuk.
Geen wonder dat mensen Bitfinex leegtrekken. Ja, als er kunstmatig Tether is gedrukt, dan gaat er iets kapotstuk. Of dat zo is, is echter nooit bewezen.

Ja, mogelijk gaat Tether voor een flinke crash zorgen. Gek genoeg stijgt de koers nog ondanks het laatste nieuws, dus dat zegt wat anders, maar oke.

Echter is Tether precies hetzelfde als Mt Gox. Dat was ook behoorlijk 'verweven' met Bitcoin. Toch heeft Mt Gox alles gesloopt.
Echter: nu een paar jaar later snapt iedereen dat Bitcoin, of cryptocurrency in het algemeen, qua basisidee gewoon werkt en waarde heeft. Ondanks dat Mt Gox faalde.
Hetzelfde zal gebeuren met Tether. Ja: mogelijk een gigantische crash, maar uiteindelijk zal BTC weer herstellen en tegen die tijd is het niet gekoppeld aan BTC.

Verder snap ik niet waarom je dit in verband zet met BTC an sich. Ook Bitcoin Cash is eveneens zeer zwaar gekoppeld aan Tether omdat er op Bitfinex ook veel Bitcoin Cash in omloop is en Bitcoin Cash nou eenmaal heel veel tegen BTC wordt verhandeld.

En wat Bitonic hiermee te maken heeft, is helemaal een raadsel en laat je ook volledig ongefundeerd. Bitonic is een top-partij die niet alleen doodleuk crypto verhandelt, maar ook nog eens verstand heeft van techniek en inziet dat het onpraktisch is om allerlei forks met een verwarrende naam ook aan te bieden.

Door Tweakers user Kain_niaK, donderdag 9 mei 2019 01:55

Richh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 01:47:
Ja, Tether is meuk.
Geen wonder dat mensen Bitfinex leegtrekken. Ja, als er kunstmatig Tether is gedrukt, dan gaat er iets kapotstuk. Of dat zo is, is echter nooit bewezen.

Ja, mogelijk gaat Tether voor een flinke crash zorgen. Gek genoeg stijgt de koers nog ondanks het laatste nieuws, dus dat zegt wat anders, maar oke.

Echter is Tether precies hetzelfde als Mt Gox. Dat was ook behoorlijk 'verweven' met Bitcoin. Toch heeft Mt Gox alles gesloopt.
Echter: nu een paar jaar later snapt iedereen dat Bitcoin, of cryptocurrency in het algemeen, qua basisidee gewoon werkt en waarde heeft. Ondanks dat Mt Gox faalde.
Hetzelfde zal gebeuren met Tether. Ja: mogelijk een gigantische crash, maar uiteindelijk zal BTC weer herstellen en tegen die tijd is het niet gekoppeld aan BTC.

Verder snap ik niet waarom je dit in verband zet met BTC an sich. Ook Bitcoin Cash is eveneens zeer zwaar gekoppeld aan Tether omdat er op Bitfinex ook veel Bitcoin Cash in omloop is en Bitcoin Cash nou eenmaal heel veel tegen BTC wordt verhandeld.

En wat Bitonic hiermee te maken heeft, is helemaal een raadsel en laat je ook volledig ongefundeerd. Bitonic is een top-partij die niet alleen doodleuk crypto verhandelt, maar ook nog eens verstand heeft van techniek en inziet dat het onpraktisch is om allerlei forks met een verwarrende naam ook aan te bieden.
Dat is wel bewezen. Lees de paper maar. https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3195066
Verder snap ik niet waarom je dit in verband zet met BTC an sich. Ook Bitcoin Cash is eveneens zeer zwaar gekoppeld aan Tether omdat er op Bitfinex ook veel Bitcoin Cash in omloop is en Bitcoin Cash nou eenmaal heel veel tegen BTC wordt verhandeld.
Alles coins zijn aan BTC gelinkt, inclusief BCH. BTC is naar 20 000 gegaan omdat Tether als centrale bank is gaan spelen. Er is zeker een mania geweest maar die is gestart doordat Tether ging printen en Bitcoins begon op te kopen.

Wat er nu waarschijnlijk gaat gebeuren is een bullrun naar 10 000 USD en hoger, met een super grote premiums op Bitfinex en een grote op Binance, en dan een zware crash. Onder de 2000 of nog lager.

Ook BCH zal daar mee te maken hebben. Ik hoop binnen 6 maanden BCH aan 50 - 80 USD te kunnen kopen. Het is voor BCH het moment om de leiding van Bitcoin over te nemen, vermits Bitcoin niet meer goed werkt.

Door Tweakers user Richh, donderdag 9 mei 2019 02:29

Je eigen paper toont vooral aan hoe hard altcoins zoals Bitcoin Cash gelinkt zijn aan Tether. Met 64% is dat sterker dan BTC met 50%.

Dieper erop in:
- "Potential manipulation"
- "Tether printen komt overeen met prijsstijgingen en drops" - dat is logisch en geldt voor iedere stablecoin, work as designed. Het geld voor alle markets, ook buiten crypto, dat ronde getallen aantrekkelijk gevonden worden.

En je kan genoeg gaten over deze paper vinden. Maargoed.

Relevant, aangetoond en bewezen nieuws, waarom dit allemaal nu opnieuw in het nieuws komt, is dit linkje: https://bitcoinmagazine.n...her-usdt-stablecoin-cash/
Dát is een probleem. niet die oude achterhaalde paper die je uit je linkjesbibliotheek hebt gezocht om een diepgaande discussie te voorkomen.
Alles coins zijn aan BTC gelinkt, inclusief BCH.
Klopt
BTC is naar 20 000 gegaan omdat Tether als centrale bank is gaan spelen.
Klopt niet. Staat ook niet in je paper.
Er is zeker een mania geweest maar die is gestart doordat Tether ging printen en Bitcoins begon op te kopen.
Klopt niet. Staat niet in je paper. Aannames op basis van FUD.
Wat er nu waarschijnlijk gaat gebeuren is een bullrun naar 10 000 USD en hoger, met een super grote premiums op Bitfinex en een grote op Binance, en dan een zware crash. Onder de 2000 of nog lager.
Zeer gevaarlijk om zulke glazenbolbeweringen te doen.
Zelfs als alles hierboven waar zou zijn, en Bitfinex flest alles bewust - waarom dan 10.000 en 2.000? Hou op met dit soort waarheden te verkondigen. Zelfs als jouw denkbeeld van Bitfinex klopt, leg dan uit wáár het gevaar ligt en waarom. En roep niet lukraak wat getallen.
Dát verneukt de markt.
Ook BCH zal daar mee te maken hebben. Ik hoop binnen 6 maanden BCH aan 50 - 80 USD te kunnen kopen.
En dat is dus het punt. Als Tether de boel laat imploderen, dan zorgt dat voor dermate sterke buy oppertunities dat we snel genoeg weer stijgen, als je het mij vraagt. Ik hoop hetzelfde te doen, met BTC natuurlijk.
Het is voor BCH het moment om de leiding van Bitcoin over te nemen, vermits Bitcoin niet meer goed werkt.
En waarom zou een dergelijke dip dan nu wél BCH, BTC over laten nemen? :) Je roept dit al jaren, er zijn al zoveel oppertunities geweest, maar het is nog steeds niet gebeurd. Gezien BCH net zo hard, danwel harder, gekoppeld is aan USDT, dan dat BTC gekoppeld is aan USDT, zou ik niet weten waarom BCH er sterker uit zou komen.
Ik ben heel benieuwd naar je argumenten op specifiek dat gebied.

Door Tweakers user Drardollan, donderdag 9 mei 2019 09:54

Het is maar goed dat er geen god bestaat. Want ook daar geloof je in sprookjes, god en BCN, beide nonsens en een scam.

Het zou tenslotte wel sneu zijn als je voor petrus staat en afgerekend wordt om je leedvermaak over andermans rug.

walgelijk ventje :r

Door Tweakers user Kaasplank, donderdag 9 mei 2019 13:27

rot nou eens op met die onzin. Sneuneus :/

Door Tweakers user ExtendedCaesar, donderdag 9 mei 2019 15:48

Even serieus dan:

https://marketupdate.nl/n...oor-meer-negatieve-rente/

Ik zie dus echt de meerwaarde wel in van een gedecentraliseerd systeem. Crypto in de huidige opzet is wat mij betreft niet de juiste oplossing. Voorlopig anyway. Ik ben blij met de ontwikkelingen. En ben ook blij met verschillende meningen/filosofieën van de verschillende crypto's:

Bekijk het als evolutie, de sterkste zal overwinnen. Op dit moment is het echter allemaal nog way to fragile om er op te kunnen vertrouwen. En al helemaal om in te investeren!! Of, nja, gokken...

Ik zou dan ook eerder mijn geld steken in Goud, dan in Crypto.... Waarde vast, al duizenden jaren... En stijg harder mee dan de inflatie..

1989
Car: $12,000 (28,99 oz goud)

2018:
Car: $35,285* (28,18 oz goud)

*2018 data according to Kelly Blue Book/PRN Newswire.

Goud prijs berekend op basis van:
https://goldprice.org/nl/gold-price-history.html

Goud prijs 1989:
$413,85/oz

Goud prijs (eind) 2018:
$1252,10/oz

Totdat een crypto de stabiliteit van goud heeft gekregen, begin ik er niet aan. Ik reken hier overigens in Dollars omdat er 30 jaar geleden nog niet gehandeld werd in Euro's.

In 30 jaar tijd moet je drie keer zoveel dollars neertellen voor een auto, echter kun je diezelfde auto nu voor iets minder goud kopen... Nuff said :)

Dus beste man, verkoop je BCH en koop goud :)

Door Tweakers user Skyrunner, donderdag 9 mei 2019 16:02

"Ik pas mij namelijk altijd aan op mijn publiek."

Lul niet. Je zeikt publiek af dat een kritische noot laat horen, dus verdien je het om andersom ook afgezeken te worden, dat noem ik pas aanpassen.

"... moet je van mij geen kwaliteit verwachten.".

Vrees niet.

Door Tweakers user TommyboyNL, donderdag 9 mei 2019 17:58

BTC is inderdaad weer op weg naar een historisch dieptepunt: https://arstechnica.com/t...the-first-time-this-year/

Door Tweakers user TheDuke, donderdag 9 mei 2019 21:43

Bannen deze gast tweakers.net!

Door Tweakers user JohnnyBNL, vrijdag 10 mei 2019 14:18

Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
De enige die hier geld kwijt raakt ben jij, jij denkt dat Bitcoin Cash "De Bitcoin is". De markt heeft besloten, Bitcoin (BTC) is Bitcoin, de rest is alleen maar gelul in de ruimte.

"Ik pas mij namelijk altijd aan op mijn publiek."[/quote]
Onzin, al mijn feiten over de echte Bitcoin (BTC) werden verwijdert van jou blogs, kritiek op Bitcoin Cash werd direct verwijdert.

Door Tweakers user JohnWhite, vrijdag 10 mei 2019 16:26

Het lijkt er op dat Kain zijn pilletjes weer eens is vergeten...

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 11 mei 2019 09:18

ExtendedCaesar schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:48:
Even serieus dan:

https://marketupdate.nl/n...oor-meer-negatieve-rente/

Ik zie dus echt de meerwaarde wel in van een gedecentraliseerd systeem. Crypto in de huidige opzet is wat mij betreft niet de juiste oplossing. Voorlopig anyway. Ik ben blij met de ontwikkelingen. En ben ook blij met verschillende meningen/filosofieën van de verschillende crypto's:

Bekijk het als evolutie, de sterkste zal overwinnen. Op dit moment is het echter allemaal nog way to fragile om er op te kunnen vertrouwen. En al helemaal om in te investeren!! Of, nja, gokken...

Ik zou dan ook eerder mijn geld steken in Goud, dan in Crypto.... Waarde vast, al duizenden jaren... En stijg harder mee dan de inflatie..

1989
Car: $12,000 (28,99 oz goud)

2018:
Car: $35,285* (28,18 oz goud)

*2018 data according to Kelly Blue Book/PRN Newswire.

Goud prijs berekend op basis van:
https://goldprice.org/nl/gold-price-history.html

Goud prijs 1989:
$413,85/oz

Goud prijs (eind) 2018:
$1252,10/oz

Totdat een crypto de stabiliteit van goud heeft gekregen, begin ik er niet aan. Ik reken hier overigens in Dollars omdat er 30 jaar geleden nog niet gehandeld werd in Euro's.

In 30 jaar tijd moet je drie keer zoveel dollars neertellen voor een auto, echter kun je diezelfde auto nu voor iets minder goud kopen... Nuff said :)

Dus beste man, verkoop je BCH en koop goud :)
Ja goud doet het altijd goed. Maar niet als betaalsysteem. Bitcoin als digitaal goud is onzin. Bitcoin als wereldwijd internet betaalsysteem. Dat heeft wel enige waarde. Daarom dat ik natuurlijk bij de split naar het Bitcoin Cash kamp gegaan ben. Voor mij heeft Bitcoin geen nut als het niet super goedkoop is en een transactie binnen een paar seconde gebeurt.

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 11 mei 2019 09:22

Kecin schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:13:
Ik ga een leuke tijd tegemoet. Ik ga er echt van genieten wanneer die mensen hun geld kwijt raken.
Why zou je dat iemand gunnen, puur om je eigen gelijk te hebben :(. Gun gewoon iedereen lekker het beste :), past ook beter bij je geloof.
Je hebt geen idee hoe veel die gasten mij hier zitten te pesten. Het zijn DIE mensen die ik het toewenst dat ze geld verliezen. Aan andere mensen geef ik het advies. Wacht deze uptick eventjes af maar verkoop je coins voordat het netwerk helemaal vast zit.

Zorg ervoor dat je voor je Bitcoin harde euro's krijgt. Dan komt de crash. Daarna zul je waarschijnlijk Bitcoin Cash onder 100 euro kunnen kopen. Bitcoin cash en Ethereum zijn de enige coins die echt een toekomst hebben. De rest van coins niet. Misschien Dash en Monore en dat is zo een beetje. Die 4 zijn de enige coins die functionaliteit aanbieden.

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 11 mei 2019 09:22

Omdat de waarheid horen pijn doet?

Door Tweakers user Kecin, zaterdag 11 mei 2019 11:45

Kain_niaK schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:22:
[...]


Je hebt geen idee hoe veel die gasten mij hier zitten te pesten. Het zijn DIE mensen die ik het toewenst dat ze geld verliezen. Aan andere mensen geef ik het advies. Wacht deze uptick eventjes af maar verkoop je coins voordat het netwerk helemaal vast zit.

Zorg ervoor dat je voor je Bitcoin harde euro's krijgt. Dan komt de crash. Daarna zul je waarschijnlijk Bitcoin Cash onder 100 euro kunnen kopen. Bitcoin cash en Ethereum zijn de enige coins die echt een toekomst hebben. De rest van coins niet. Misschien Dash en Monore en dat is zo een beetje. Die 4 zijn de enige coins die functionaliteit aanbieden.
Nou en. Boeit mij het dat je gepest wordt? Nee. Maar stop met mijn FP te vervuilen.
Wat voor centjes je wel of niet hebt, prima. Hoef ik niet te weten, boeit me niet, en je bent gewoon een nare man.

Door Tweakers user Richh, zaterdag 11 mei 2019 14:36

Kain_niaK schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:22:
[...]


Je hebt geen idee hoe veel die gasten mij hier zitten te pesten. Het zijn DIE mensen die ik het toewenst dat ze geld verliezen. Aan andere mensen geef ik het advies. Wacht deze uptick eventjes af maar verkoop je coins voordat het netwerk helemaal vast zit.

Zorg ervoor dat je voor je Bitcoin harde euro's krijgt. Dan komt de crash. Daarna zul je waarschijnlijk Bitcoin Cash onder 100 euro kunnen kopen. Bitcoin cash en Ethereum zijn de enige coins die echt een toekomst hebben. De rest van coins niet. Misschien Dash en Monore en dat is zo een beetje. Die 4 zijn de enige coins die functionaliteit aanbieden.
Jij ziet het als pesten misschien. Ik zie het als mensen goed adviseren.
Kijk naar je eigen blog-geschiedenis en wanneer je BCH hebt geadviseerd te kopen en te verkopen. Iedereen die dat heeft gedaan heeft er geen cent meer aan overgehouden.

Je schetst een mogelijk scenario. Wie weet heb je gelijk. Maar zeker weten doe je het niet. Dat doet niemand.
Wees eerlijk: je schetst een scenario en de uitkomsten zijn X en Y. Leg uit waarom je in je scenario gelooft. Maar stop met mensen op te leggen dat dit de gegeven waarheid is. Stop met zeggen dat het naar bedrag 1 of bedrag 2 gaat zakken. Je licht eigenlijk gewoon mensen op hiermee en dat is zwaar verwerpelijk.

Het is trouwens Monero. Ik deel je mening dat Monero en Ethereum toekomst hebben. Dat BCH het overneemt is zeer onwaarschijnlijk en een uitleg van zo'n scenario heb je nog nooit gegeven, ondanks dat je het al >10x hebt beweert (en voorlopig klopt het niet).

Door Tweakers user JohnWhite, zaterdag 11 mei 2019 17:26

Als mensen willen dat deze troll stopt, dan moeten ze stoppen met het voeren van deze troll. Ik trek die verwarde verhalen ook niet meer.

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 11 mei 2019 22:19

Ik ben geen troll. Bitcoin is gewoon een geladen onderwerp. De meeste tweakes hebbeb gekocht rond dec 2017. Rond de 15 000 a 20 000 USD per Bitcoin. Die zitten zwaar in de min.

Ik heb in november 2017 deze post gemaakt --> Kain_niaK en de output van zijn kop: Bitcoin prijs (en andere crypto ook) gaa...

Daarin voorspel ik dat Tether ooit voor grote problemen zal zorgen en dat een prijs van 20 000 USD niet duurzaam is. Daar heb ik toch gelijk in gekregen.

Ook heb ik toen BCH onder de 100 USD ging mensen aangeraden om te kopen. BCH staat nu op 330 USD.

En mijn advies is nog altijd om te wachten tot Bitfinex/Tether dood zijn. Want ik verwacht een zware crash. Die verwacht ik inderdaad al bijna twee jaar. Maar die komt er uiteindelijk wel, je zult het zien.

De enige blogpost waar ik helemaal fout zat was deze over BSV --> Kain_niaK en de output van zijn kop: BSV gaat hoger in prijs dan Bitcoin.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 11 mei 2019 22:30]


Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 11 mei 2019 22:30

Richh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:36:
[...]

Jij ziet het als pesten misschien. Ik zie het als mensen goed adviseren.
Kijk naar je eigen blog-geschiedenis en wanneer je BCH hebt geadviseerd te kopen en te verkopen. Iedereen die dat heeft gedaan heeft er geen cent meer aan overgehouden.

Je schetst een mogelijk scenario. Wie weet heb je gelijk. Maar zeker weten doe je het niet. Dat doet niemand.
Wees eerlijk: je schetst een scenario en de uitkomsten zijn X en Y. Leg uit waarom je in je scenario gelooft. Maar stop met mensen op te leggen dat dit de gegeven waarheid is. Stop met zeggen dat het naar bedrag 1 of bedrag 2 gaat zakken. Je licht eigenlijk gewoon mensen op hiermee en dat is zwaar verwerpelijk.

Het is trouwens Monero. Ik deel je mening dat Monero en Ethereum toekomst hebben. Dat BCH het overneemt is zeer onwaarschijnlijk en een uitleg van zo'n scenario heb je nog nooit gegeven, ondanks dat je het al >10x hebt beweert (en voorlopig klopt het niet).
Wat een bullshit. Als je naar mijn posts kijk dan heb ik consequent gezegt dat je veilig BCH onder de 100 USD kunt kopen. Zoals hier en hier en hier.

Door Tweakers user gielie, zaterdag 11 mei 2019 23:16

Iva_Bigone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 07:42:
[...]


En veel mensen hier gaan genieten wanneer jij -net als vele andere grote musici- lid wordt van de 27-club.
Maar de 25-club mag ook hoor, dan ben je gelijk het eerste lid, hoe cool is dat!
Zet 'm op, je kunt het!
Doe Normaal man, als deze blog je niet aanstaat lees je het niet maar om iemand de dood in te wensen gaat echt te ver.

Door Tweakers user falconhunter, zondag 12 mei 2019 09:16

Hoef ik niet te weten, boeit me niet, en je bent gewoon een nare man.
Kain, een serieus advies. Blijf gewoon eens een paar weken van tweakers. je maakt je veel te druk en dat doet de leesbaarheid, die toch al moeizaam is, geen goed. Ik snap dat je de controverse zoekt maar het enige wat je op dit moment bereikt is dat steeds meer mensen je als een trol zien die alleen maar onrust wil creeren. Met antwoorden zoals ik die geqoute hebt is het moeilijk om een andere conclusie te trekken. Allemaal zeer onfris. Ik neem aan dat je je er zelf ook niet prettig bij voelt.

Gewoon wat tijd nemen, schrijf je over een paar weken weer een blog (neem je tijd, lees het nog eens een paar maal door) en dan zien we dan wel weer.

Door Tweakers user Squ1zZy, zondag 12 mei 2019 09:58

Ik vind sommige reacties wel ver gaan. Kain_niaK staat meerdere malen tussen Populaire tweakblogs waarschijnlijk omdat de community hiervoor zorgt. Misschien moeten jullie zelf bloggen om Kain_niaK uit de Populaire tweakblogs te verwijderen :)

Door Tweakers user h4ze, zondag 12 mei 2019 11:47

miss moet tweakers niet zo 1992 doen en gewoon een filter oid maken.....
dan is iedereen blij...

nee maar tweakers is meer een plaats waar oplichters hun gang mogen gaan en een handje boven hun hoofd krijgen.
en waar autisten de fp mogen vullen met al hun idiote verhalen.

zo simpel is het

Door Tweakers user Pietervs, zondag 12 mei 2019 17:20

Kain_niaK schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 01:09:
[...]


lol, nu ben ik met een blogje waar je niet op hoeft te klikken een gevaar voor de maatschappij.

Jullie klikken de hele tijd zo veel op mijn pruts blogje waardoor hij boven aan komt staan. Haha. Jullie zijn ook die gene die het vertikken om op de inhoud in te gaan. Jullie zijn dus het probleem hier. En zolang dat het geval blijft moet je van mij geen kwaliteit verwachten.

Ik pas mij namelijk altijd aan op mijn publiek.
Ik klik iedere keer op dat kutblogje vanwege de klikbait-titels die je weet te geven.

Ok met dit blog: RIP? Mooi, dan houdt die gast eindelijk op met bloggen. Niet omdat die munten niet meer bestaan, maar als hij RIP roept zal hij er wel mee ophouden.

Helaas volgt er dan weer zo'n onzinblog vol gelul waar het merendeel van de Tweakers niet op zitten te wachten. Om over de flagrante leugens (de meeste Tweakers hebben gekocht tegen 15.000-20.000 euro? Waar is je bewijs?) en volstrekte onzin ("ik voorspel dat Tether ooit voor problemen zal zorgen") nog maar te zwijgen.

@iva Bigone is net so fucking onopgevoed als jij. Iemand doodwensen omdat je je irriteert aan zijn onzin is volstrekt onbeschoft. Mensen lastig blijven vallen met onzinblogjes ondanks de VELE oproepen daarmee op te houden ook.

Door Tweakers user Kain_niaK, zondag 12 mei 2019 20:45

Pietervs schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:20:
[...]

Ik klik iedere keer op dat kutblogje vanwege de klikbait-titels die je weet te geven.

Ok met dit blog: RIP? Mooi, dan houdt die gast eindelijk op met bloggen. Niet omdat die munten niet meer bestaan, maar als hij RIP roept zal hij er wel mee ophouden.

Helaas volgt er dan weer zo'n onzinblog vol gelul waar het merendeel van de Tweakers niet op zitten te wachten. Om over de flagrante leugens (de meeste Tweakers hebben gekocht tegen 15.000-20.000 euro? Waar is je bewijs?) en volstrekte onzin ("ik voorspel dat Tether ooit voor problemen zal zorgen") nog maar te zwijgen.

@iva Bigone is net so fucking onopgevoed als jij. Iemand doodwensen omdat je je irriteert aan zijn onzin is volstrekt onbeschoft. Mensen lastig blijven vallen met onzinblogjes ondanks de VELE oproepen daarmee op te houden ook.
Hoe is het schrijven van een blog mensen lastig vallen? Bel ik er mee aan of zo? Stuur ik je SMSjes? Er zijn net zo veel mensen die tegen mij zeggen: gewoon lekker door blijven bloggen.

Misschien wat discipline leren? Er staat keurig achter elke blog wie de schrijver is en mijn N_N valt goed te herkennen.

Waarom klik je op blogs waar je een hekel aan hebt?

[Reactie gewijzigd op zondag 12 mei 2019 20:46]


Door Tweakers user Pietervs, zondag 12 mei 2019 23:17

Prima, negeer het feit maar dat ik ook aangetoond heb dat je blogs onzin bevatten.

En ja, meestal negeer ik je gebazel wel. Alleen jammer dat die bullshit van jou iedere keer weer naar voren komt waardoor andere, interessantere, meer inhoudelijke blogs te weinig aandacht krijgen.

Door Tweakers user lakemens, maandag 13 mei 2019 10:10

Beste Kain-niaK,

Ga vooral door met je blog, ik vind hem geweldig. Eerlijk gezegd niet om de inhoud -daar snap ik inhoudelijk te weinig van-, je taalgebruik -ik heb je eerlijke disclaimer gelezen en begrepen- of de vorm -ik deel de genuanceerde meningen dat het soms wel minder mag-.

Nee, waarom ik vind dat je door moet gaan is doodsimpele vrijheid van meningsuiting. Alle azijnpissers, pestkoppen en andere buren die het toch weer niet konden laten te reageren op dit blog door de perverse houding van tweakers.net, de NSA, eigen persoonlijke issues of welk excuus je ook wilt verzinnen, wat een grap!

Beste reageerder, je had ook niks kunnen zeggen op dit blog. Je had het echt aan je voorbij kunnen laten gaan. Je had van het lekkere weer kunnen genieten. Je had ook je verstand kunnen gebruiken om je nu eens niet te reageren als een dumpert

De auteur van het blog is maar een enkel persoontje, op een blogje in een klein hoekje van het internet. Die geef je op deze manier op zo voorspelbare en zo kleinburgerlijke wijze zijn podium. Of hij nou gelijk heeft of niet. :*)

Door Tweakers user rootpowered, maandag 13 mei 2019 12:45

Ik dacht eerst dat het misschien wel interessant kon zijn om je te volgen. Maar nu ik de berichten lees die jij hier plaatst, weet ik wel genoeg. Jammer.

Don't make stupid people famous.

Door Tweakers user ExtendedCaesar, maandag 13 mei 2019 19:44

Kain_niaK schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:18:
[...]


Ja goud doet het altijd goed. Maar niet als betaalsysteem. Bitcoin als digitaal goud is onzin. Bitcoin als wereldwijd internet betaalsysteem. Dat heeft wel enige waarde. Daarom dat ik natuurlijk bij de split naar het Bitcoin Cash kamp gegaan ben. Voor mij heeft Bitcoin geen nut als het niet super goedkoop is en een transactie binnen een paar seconde gebeurt.
Super goedkoop.. Binnen een paar seconden.. Zoiets als met een euro? Handige is, dat je goud gemakkelijk omzet in euro's.


Door Tweakers user Ijsklont, dinsdag 14 mei 2019 12:31

lakemens schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:10:
Beste Kain-niaK,

Ga vooral door met je blog, ik vind hem geweldig. Eerlijk gezegd niet om de inhoud -daar snap ik inhoudelijk te weinig van-, je taalgebruik -ik heb je eerlijke disclaimer gelezen en begrepen- of de vorm -ik deel de genuanceerde meningen dat het soms wel minder mag-.

Nee, waarom ik vind dat je door moet gaan is doodsimpele vrijheid van meningsuiting. Alle azijnpissers, pestkoppen en andere buren die het toch weer niet konden laten te reageren op dit blog door de perverse houding van tweakers.net, de NSA, eigen persoonlijke issues of welk excuus je ook wilt verzinnen, wat een grap!

Beste reageerder, je had ook niks kunnen zeggen op dit blog. Je had het echt aan je voorbij kunnen laten gaan. Je had van het lekkere weer kunnen genieten. Je had ook je verstand kunnen gebruiken om je nu eens niet te reageren als een dumpert

De auteur van het blog is maar een enkel persoontje, op een blogje in een klein hoekje van het internet. Die geef je op deze manier op zo voorspelbare en zo kleinburgerlijke wijze zijn podium. Of hij nou gelijk heeft of niet. :*)
Als je publiekelijk iets mededeelt, zei het op het internet (via Tweakers Blog) of gewoon ergens op straat..... Dan moet je kunnen verwachten dat mensen die het niet met jouw eens zijn jouw kunnen horen/lezen en dus ook commentaar kunnen leveren.

Kan je hier niet tegen dan moet je stoppen met deze blog op tweakers... En als je dan toch blijft doorgaan, dan moet je blijven verwachten dat er altijd mensen op de blogs zullen reageren niet minder positieve opmerkingen plaatsen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent. Indien je nog geen account hebt kun je er hier één aanmaken.