Brief van Ross Ulbricht aan Roger Ver

Door Kain_niaK op zondag 30 december 2018 20:14 - Reacties (30)
Categorie: Cryptografisch geld, Views: 2.371

Volgende: Olaf the Crypto Coin Magician 09-01 Olaf the Crypto Coin Magician
Volgende: Wat audio engineering termen uitgelegd. 29-12 Wat audio engineering termen uitgelegd.

Reacties


Door Tweakers user RMX, zondag 30 december 2018 20:45

Wat is het toch een zielige paljas.
Bitcoin.com channel, en dan BCH promoten.

Door Tweakers user Kain_niaK, zondag 30 december 2018 20:49

https://www.linux.com/ promoot linux mint.
Jij bent de idioot die geen flauw idee heeft wat open source software is. En waar het woord "fork" vandaan komt.

Jij bent de idioot die niet instaat is om het abstracte idee dat we "Bitcoin" noemen te scheiden van een tickersymbool, XBT.

En die nog nooit in zijn leven de MIT licentie heeft gelezen of enige idee heeft wat die met Bitcoin te maken heeft.
Copyright (c) <year> <copyright holders>
Permission is hereby granted, free of charge, to any person obtaining a copy
of this software and associated documentation files (the "Software"), to deal
in the Software without restriction, including without limitation the rights
to use, copy, modify, merge, publish, distribute, sublicense, and/or sell
copies of the Software, and to permit persons to whom the Software is
furnished to do so, subject to the following conditions:

The above copyright notice and this permission notice shall be included in all
copies or substantial portions of the Software.

THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR
IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY,
FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE
AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER
LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM,
OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE
SOFTWARE.
En die niet in staat is inhoudelijk te reageren.
En wiens online leven vrij nutteloos is want een programmaatje dat af en toe BCH is een scam op mijn post reageert doet precies hetzelfde.
En die het verschil tussen bit "goud" en bit "munt" niet begrijpt.
Die ook niet snap dat het de bedenker van een nieuw woord is die het de definitie geeft.
In dit geval is de definitie van Bit munt: Een elektronisch betaalsysteem. Het zit hem in de munt. Een munt heeft te maken met betalingen.


Da's dus niet goud, anders had ie het wel bitgoud genoemd.

Maar ik vind het contrast dat je altijd zo mooi schets op mijn blogs wel prettig, dus blijf lekker door gaan. Mensen volgen dat drama graag en ik profiteer daar van. Geef mij een podium voor wat educatie. Dat volledig verspilt is aan jou.

Jij hebt een zooi BTC en je zie mij als een aanval op de prijs van die BTC. En dus als een aanval op de winst die je wilt gaan maken.

Dat kun je ook in een regeltje code stoppen. Succes met je BTC. Gaat lekker zo hey in 2018. Van 15 000 euro naar 3000 euro. Als ie te laag zakt, ga je me dan dreigbrieven beginnen sturen?

[Reactie gewijzigd op zondag 30 december 2018 21:35]


Door Tweakers user Gropah, maandag 31 december 2018 01:04

Wat een felle reactie. Is er iemand op je pik gaan staan? Je hebt geen populair standpunt op dit vlak, prima, maar je moet dan (ondertussen) echt wel een dikkere huid hebben dan zo reageren.

Maar goed, op de inhoud:

Het abstracte idee achter bitcoin is cryptocurrencies, of eigenlijk blockchain (voor zover ik als leek weet dan) wat ontwikkeld/bedacht is om bitcoins te kunnen garanderen qua transfers etc etc.

Iemands leven afdoen als nutteloos omdat jij alleen ziet dat hij reageert met "BCH is een scam" is ook nogal grof en eenzijdig. Op dezelfde manier kan ik zeggen dat je een alternatieveling bent omdat je zo veel bezig bent met BCH.

Over de etymologie van een woord kun je misschien wel veel van het idee vandaan halen, maar het is nog lang niet altijd goed. Pindakaas heet in het buitenland eigenlijk altijd pindaboter, maar omdat boter hier een beschermde naam is werd het pindakaas. Goed, zo'n geval is hier niet aan de hand, maar genoeg dingen waarbij je aan het herleiden van de naam niet per se kunt herleiden waarvoor het daadwerkelijk gebruikt word of waar het aan doet denken. En nog vaker is het zo dat dingen niet gebruikt worden waarvoor ze bedoeld zijn. Overigens zijn zowel goud als munten veelvuldig gebruikt in de handel omdat ze een bepaalde waarde vertegenwoordigen.

Door Tweakers user Jeroenneman, maandag 31 december 2018 11:09

Protip voor anderen: Kiswum had volgens mij laatst een mooie custom CSS waarmee je bepaalde userblogs kunt blokkeren.

Door Tweakers user TommyboyNL, maandag 31 december 2018 18:05

Jeroenneman schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:09:
Protip voor anderen: Kiswum had volgens mij laatst een mooie custom CSS waarmee je bepaalde userblogs kunt blokkeren.
En dan mijn dagelijkse soap missen? No way! :P
De posts lees ik niet (ik wordt een beetje moe van het Bitcoin Cash evangelie), maar de flamewars eronder zijn vaak wel de moeite waard.

Door Tweakers user Fly-guy, dinsdag 1 januari 2019 11:28

Vraag me af of de schrijver van deze blogs door heeft dat zijn bijdragen, en dan vooral zijn reacties op anderen, totaal niet meewerkt in de acceptatie van cryptocoins?

Als cryptoleek krijg ik totaal geen vertrouwen in deze, of andere coins die genoemd worden door alle ruzies, kinderachtige reacties en het contant pushen van je boodschap. (Als iets zo hard aan de man gebracht moet worden, dan zal er wel iets niet kloppen).

Door Tweakers user Kain_niaK, dinsdag 1 januari 2019 17:30

Video gaat niet eens over crypto.

Door Tweakers user Transportman, dinsdag 1 januari 2019 18:17

Ik heb het filmpje gekeken, wat een verspilling van mijn tijd. Het voelt nep (hij beweert de brief nog niet gelezen te hebben, maar de enveloppe is al open gemaakt) en vervolgens doet hij alsof Ross Ulbricht alleen maar vastzit voor drugshandel terwijl het voor veel meer is. Als je alleen het filmpje kijkt, krijg je het idee dat hij alleen maar met drugs opgepakt is in het verkeerde land, maar hij is ook veroordeeld voor witwassen en hacking.

Dan is het voor cryptocurrencies niet echt handig als promotors het daarvoor op gaan nemen. Nu is Roger Ver zelf toch al niet de meest frisse persoon (hij is ooit veroordeeld voor handel in explosieven), maar als cryptoleek krijg ik absoluut geen vertrouwen in cryptocurrencies als dat door dit soort mensen gepromoot wordt.

@Kain_niaK: Volgende keer een toelichting misschien bij wat je post?

Door Tweakers user Kain_niaK, dinsdag 1 januari 2019 20:21

Alsof dat uitmaakt, het enige wat er gebeurt is mensen die hier over BCH komen zeiken.

Door Tweakers user Kain_niaK, dinsdag 1 januari 2019 20:21

Zelf al post ik over onderwerpen die er totaal niks mee te maken hebben zoals mijn muziek.

Door Tweakers user rookie no. 1, dinsdag 1 januari 2019 21:01

Kerel, stop a.j.b. Een hele poos met blogs hier, soort van cool down voor iedereen. Zelfs irriteer me mateloos aan de toon en dat gebeurt zelden.

Doe het voor ons en jezelf en ga dingen doen waar je wel een positieve bijdrage in kunt doen.

Door Tweakers user Kain_niaK, dinsdag 1 januari 2019 21:57

Nee, mijn blog. Rot op.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 1 januari 2019 21:58]


Door Tweakers user OverSoft, dinsdag 1 januari 2019 23:53

Gooi dit in je custom CSS instellingen in Tweakers.net en deze blogs worden automatisch verborgen op de voorpagina:
a[href*="https://kain.tweakblogs.net/"] { display:none; }
a[href*="https://tweakers.net/gallery/182977/"] { display:none; }

Door Tweakers user Fly-guy, woensdag 2 januari 2019 08:18

Nee niet direct, maar Ver is wel een (grote) naam in dat circuit en een filmpje zoals deze wordt daardoor meteen geassocieerd met crypto, welke soort dan ook. En, wat mij betreft, niet positief.
Daarnaast kun jij je afvragen, of, gezien het feit dat er bij elke blog die jij neerzet er over BCH gezeken wordt, je niet te ver gegaan bent in het pushen van je agenda.
Blijkbaar zit jij zo diep in de crypto en vooral de propaganda daarvan dat mensen jouw username 1 op 1 gelijk trekken met cryptocoins. En dat je, ook als je een leuk piano filmpje op je blog zet, je weerstand oproept richting die cryptocoin.

Daarom mijn opmerking, heb jij wel door dat wat jij doet meer negatieve dan positieve sentimenten opwekt richting cryptocoins, iets wat jij, denk ik, niet voor ogen hebt. Zou het niet handiger zijn een stapje terug te doen en wat relaxter de zaak te benaderen, ook in je replies?

Natuurlijk is het jouw blog, je mag erop zetten wat jij wil, maar soms is het handig om te kijken of je beoogde effect wel behaald wordt.

Door Tweakers user Kain_niaK, woensdag 2 januari 2019 08:47

De enige mensen die er moeilijk over doen zitten allemaal in crypto, dus das niet eerlijk.
De rest krijgt een vertekend beeld. Wat moet je nu met al die comments die nul over inhoud gaan?

Door Tweakers user TommyboyNL, woensdag 2 januari 2019 09:56

Kain_niaK schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:47:
De enige mensen die er moeilijk over doen zitten allemaal in crypto, dus das niet eerlijk.
De rest krijgt een vertekend beeld. Wat moet je nu met al die comments die nul over inhoud gaan?
Je moet die comments geen platform geven en de mensen die die posten niet triggeren. Oftewel: Even een paar weken kappen met je onzinblogs.

Door Tweakers user Fly-guy, woensdag 2 januari 2019 12:15

Kain_niaK schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 08:47:
De enige mensen die er moeilijk over doen zitten allemaal in crypto, dus das niet eerlijk.
De rest krijgt een vertekend beeld. Wat moet je nu met al die comments die nul over inhoud gaan?
Ik denk dat je je vergist in het aantal lezers die niet reageren, maar wel, mede door deze blogs, een indruk krijgen van cryptocoins. En ze lezen deze blogs vooral omdat de interesse er wel is, maar om een of andere reden zijn ze niet ingestapt.

Toegegeven, veel andere reacties zijn ook niet van hoog niveau, maar ik denk dat jij daar verkeerd mee omgaat. Juist door hoe jij daar op reageert, schrik je denk ik veel lezers (en niet per se reageerders) af en behaal je je doel (bitcoin cash/cryptocoins promoten) niet (ten volle).
Niet bij diegenen die nog geen coins hebben maar wel interesse hebben en niet bij diegene die al wel in de coins zitten en je mogelijk over op BCH wil hebben.

Door Tweakers user R.Evil, woensdag 2 januari 2019 16:23

TommyboyNL schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 09:56:
[...]

Je moet die comments geen platform geven en de mensen die die posten niet triggeren. Oftewel: Even een paar weken kappen met je onzinblogs.
Ja, verder ga ik er ook niks aan toevoegen.

Door Tweakers user Kain_niaK, woensdag 2 januari 2019 19:02

Je zou kunnen beginnen met eens uit te leggen waarom het forken van een open source project een scam is. Tommy boy.

Leg dat nou eens uit.

Door Tweakers user TommyboyNL, donderdag 3 januari 2019 14:34

Kain_niaK schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 19:02:
Je zou kunnen beginnen met eens uit te leggen waarom het forken van een open source project een scam is. Tommy boy.

Leg dat nou eens uit.
Als jij nou eerst eens leert begrijpend te lezen en mij daarna vertelt waar ik zeg dat het forken van een open source project een scam is, zal ik uitleggen waarom het al dan niet een scam is.

Door Tweakers user aeensing, donderdag 3 januari 2019 19:45

Ik begon bijna empathie voor die mooie liefdesbrief te voelen.

Door Tweakers user TommyboyNL, vrijdag 4 januari 2019 21:35

Kain_niaK schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 19:02:
Je zou kunnen beginnen met eens uit te leggen waarom het forken van een open source project een scam is. Tommy boy.

Leg dat nou eens uit.
Pssst, je vergeet te reageren.

Door Tweakers user Skyrunner, zaterdag 5 januari 2019 21:25

Kunnen we dit blog nu eindelijk eens eruit gooien?

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 5 januari 2019 21:42

Nee, want het is mijn blog en niet die van jou. Je kunt er ook gewoon niet op klkken. Is dat nou zo moeilijk. Heb je daar zelfs de controle niet voor?

Door Tweakers user Skyrunner, zaterdag 5 januari 2019 21:55

Een beetje als jouw gebrek aan controle over emotionele uitspattingen zeg maar?

Luister kerel, als je geen kritiek trekt moet je je mening/verhaal maar niet in het openbaar gooien en al zeker niet je overduidelijke gebrek aan inlevingsvermogen.

Overigens heb ik weinig keus daar jouw naam irritant vaak in het tweakblogs overzicht verschijnt.

Door Tweakers user Kain_niaK, zaterdag 5 januari 2019 21:57

Ik kan prima tegen kritiek, ik ben toch nog steeds aan het praten? Kijk de video, idioot. Dan kunnen we het over de inhoud hebben. En negeer die 3 tweakers die de hele tijd mijn blogs proberen te verzuren door over Bitcoin beginnen te lullen.

Door Tweakers user Skyrunner, zaterdag 5 januari 2019 22:09

Kijk, dat bedoel ik dus.

Je kunt totaal niet tegen kritiek en begint gelijk op de persoon te spelen. Over idioot gesproken, je hebt duidelijk niet begrepen dat jouw gesnater over bitcoin me interesseert zover als ik het gooien kan.

Desondanks kun je het niet laten mij persoonlijk te beledigen.

Zegt een hoop over jou, en jouw (gebrek aan) volgers.

Zoals eerder gezegd, weg met dit blog.

Idioot.

Door Tweakers user Kain_niaK, zondag 6 januari 2019 00:30

Deze video gaat niet eens over Bitcoin. Je moet voor de gein eens door mijn blogs heen gaan en kijken hoe er drie trolls op al mijn blogposts de hele tijd maar over Bitcoin beginnen te lullen.
Dan denk jij. ... oh het gaat weer over Bitcoin. Zelfs op mijn blogs over muziek!

WTF!

Het probleem dat je hebt is met hun, niet met mij. JA je bent een idioot als je ergens op reageert zonder te weten waar het over gaat. Je hebt nu al MEER tijd verspilt aan het neer typen van de reacties hier dan dat het kijken van de video je gekost zou hebben.

Door Tweakers user TommyboyNL, zondag 6 januari 2019 16:35

Kain_niaK schreef op zondag 6 januari 2019 @ 00:30:
Deze video gaat niet eens over Bitcoin.
En tóch staat hij in de categorie "Cryptografisch geld"...

Je hebt trouwens nog steeds niet gereageerd op mijn posts waarin ik je vraag om met een onderbouwing voor je beschuldigingen te komen. Mag ik daaruit opmaken dat je die niet hebt, en je dus minstens net zo hard aan het trollen bent als de paar mensen waartegen je eindeloos aan het ageren bent?


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent. Indien je nog geen account hebt kun je er hier één aanmaken.